Οδηγός αγορών

Πως μπορώ να αγοράσω κάποιο προιόν στην Tiniakos Group;

Αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επιλέξτε μια κατηγορία (αρώματα, αρωματικά χώρου,αρωματιστές, είδη περιποίησης κλπ.).
  2. Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
  3. Επιλέξτε ένα προιόν και προσθέστε το είδος στο καλάθι.
  4. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, αν θέλετε να στείλετε την παραγγελία, μπορείτε να συνεχίσετε είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  5. Επιλέξτε μέθοδο παράδοσης.
  6. Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής.
  7. Επιβεβαιώστε την παραγγελία.
  8. Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία πρέπει να τηλεφωνήσετε στο 210-5757292 ή να στείλετε email στο [email protected] και εφόσον δεν έχουν περάσει 2 εργάσιμες ημέρες.

Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στο κατάστημα Flor De Mayo;

Ναι, αλλά αν υπάρχει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ των τιμών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και των αναγραφόμενων στις ετικέτες των προϊόντων, η σωστή τιμή θα είναι η τιμή της απόδειξης αγοράς.

Ανανεώνονται τα προϊόντα με την ένδειξη "εξαντλημένο";

Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει στοκ, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές;

Ναι. Απλά πηγαίνοντας στο «Newsletter» θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν τo παραλάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η Flor De Mayo πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο λάθος προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας ή μέσω email στο [email protected] μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα «Σύνδεση». Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής:

  • Αντικαταβολή
  • Πιστωτική κάρτα μέσω του Viva wallet.

Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.

Μπορώ να λάβω ένα τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας μου;

Ναι. Αρκεί να ενεργοποιήσετε την επιλογή τιμολόγιο και να καταχωρίσετε τα φορολογικά στοιχεία που σας ζητούμε.

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κτλ.) ή σε όποιο κατάστημα Flor De Mayo επιθυμείτε.

Σε πόσον καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Οι προθεσμίες παράδοσης εξαρτώνται από το επιλεγμένο είδος αποστολής. Για αποστολές στο χώρο σας είναι από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες*, όπως και για παραλαβή από κάποιο κατάστημα μας.

* 1-2 επιπλέον ημέρες για τις παραδοσεις στα νησιά.

Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;

Για αποστολές στα καταστήματα μας, η υπηρεσία είναι δωρεάν.

Τα έξοδα απλής αποστολής είναι 3,50€ εντός Αττικής και 3,80€ για υπόλοιπη Ελλάδα και νησιά  (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελιες ανω των 30€)

Μπορώ να αλλάξω κάποιο προιόν;

Αλλαγές προιόντων γίνονται δεκτές μόνο αν:

  • Το προιόν είναι ελλατωματικό. Τότε θα πρέπει να στείλετε email στο [email protected] εντός 4 ημερών από την παραλαβή του για να γίνει η αντικατάστασή του.
  • Θέλετε να αλλάξετε το προιόν* με ίδιο είδος (χρώμα,άρωμα). Τότε θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και  συσκευασία και να στείλετε email στο [email protected] με θέμα τον αριθμό της παραγγελίας σας για την αντικατάστασή του. Τα συγκεκριμένα μεταφορικά (επιστροφής+αποστολής) επιβαρύνουν τον πελάτη.  *εξαιρούνται τα καλλυντικά προιόντα(για λόγους υγιεινής).
  • Δεν είναι το προιόν το οποίο παραγγείλατε. Τότε πρέπει να στείλετε email στο [email protected] με θέμα τον αριθμό της παραγγελίας σας. Εντός 4 ημερών θα επικοινωνήσει η εταιρία μαζί σας.