Προϊόντα Περιποίησης Σώματος & Προσώπου Αρώματα, Αρωματικά Χώρου, Σαπούνια, Τσάντες

Επικοινωνία

210 5757 292
info@coronadifiori.gr
Παναγή Τσαλδάρη 49 , 12134 , Περιστέρι

Follow Us

ΦΙΛΤΡΑ

Σειρά

ML

Γραμμάρια

  
  
0 0.00

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Για παραγγελίες άνω των 59€ σε Ελλάδα

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Περιστέρι, Γαλάτσι, Νέα Σμύρνη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ

Όπου και αν βρίσκεσαι

ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Εντός 2 εργάσιμων ημερών

Image Alt
  /  Οδηγός αγορών
Πως μπορώ να αγοράσω κάποιο προιόν στo Corona Di Fiori;

Αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επιλέξτε μια κατηγορία (αρωματικά χώρου, αρωματιστές, είδη περιποίησης κλπ.).
  2. Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
  3. Επιλέξτε ένα προϊόν και προσθέστε το είδος στο καλάθι.
  4. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, αν θέλετε να στείλετε την παραγγελία, μπορείτε να συνεχίσετε είτε δημιουργώντας λογαριασμό, είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  5. Επιλέξτε μέθοδο παράδοσης.
  6. Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής.
  7. Επιβεβαιώστε την παραγγελία.
  8. Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία πρέπει να τηλεφωνήσετε στο 210-5757292 ή να στείλετε email στο info@coronadifiori.gr

Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στα καταστήματα Corona Di Fiori;

Ναι, οι τιμές είναι ίδιες και στα καταστήματα και στο eshop.

Ανανεώνονται τα προϊόντα με την ένδειξη ``εξαντλημένο``;

Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές;

Ναι. Απλά πηγαίνοντας στο «Newsletter» θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν τo παραλάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η Corona di fiori διαθέτει προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας, στο 210-5757292 ή μέσω email στο info@coronadifiori.gr.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο λάθος προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας, στο 210-5757292 ή μέσω email στο info@coronadifiori.gr.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα «Σύνδεση». Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής:

  • Αντικαταβολή
  • Πιστωτική κάρτα/ χρεωστική κάρτα.
Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;
  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλή σύνδεση στο internet.
  • Συμπληρώστε άμεσα τον αριθμό προστασίας δεδομένων που έρχεται στο κινητό σας και επιστρέψτε στη σελίδα μας, για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Μπορώ να λάβω ένα τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας μου;

Ναι. Αρκεί να ενεργοποιήσετε την επιλογή τιμολόγιο και να καταχωρίσετε το ΑΦΜ σας!

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κτλ.) ή σε όποιο κατάστημα Corona di fiori, επιθυμείτε.

Σε πόσον καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Οι προθεσμίες παράδοσης εξαρτώνται από το επιλεγμένο είδος αποστολής. Για αποστολές στο χώρο σας είναι από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες*, όπως και για παραλαβή από κάποιο κατάστημα μας.

* 1-2 επιπλέον ημέρες για τις παραδοσεις στα νησιά.

Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;

Για αποστολές στα καταστήματα μας, η υπηρεσία είναι δωρεάν.

Τα έξοδα απλής αποστολής είναι 3,50€ εντός και εκτός Αττικής.

ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 59€

Μπορώ να αλλάξω κάποιο προιόν;

Αλλαγές/επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο αν:

  • Το προϊόν είναι ελλαττωματικό. Τότε θα πρέπει να στείλετε email στο info@coronadifiori.gr, εντός 4 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  • Θέλετε να αλλάξετε το προϊόν* με ίδιο είδος (χρώμα, άρωμα). Τότε θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και να στείλετε email στο info@coronadifiori.gr, με θέμα τον αριθμό της παραγγελίας, σας για την αντικατάστασή του. Τα μεταφορικά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, (επιστροφής +αποστολής) επιβαρύνουν τον πελάτη.  *εξαιρούνται τα καλλυντικά προϊόντα(για λόγους υγιεινής).
  • Δεν είναι το προϊόν το οποίο παραγγείλατε. Τότε πρέπει να στείλετε email στο info@coronadifiori.gr, με θέμα τον αριθμό της παραγγελίας σας. Εντός 4 ημερών θα επικοινωνήσει η εταιρία μαζί σας.
  • Θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας; Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-5757292 ή μέσω email στο info@coronadifiori.gr. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί! Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς και η επιστροφή χρημάτων γίνεται, αφού ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος.
Το eshop και τα καταστήματά μας, θα παραμείνουν κλειστά από Δευτέρα 15/8 έως και Σάββατο 20/8. Ξανά μαζί σας τη Δευτέρα 22/8. Οι παραγγελιες που θα πραγμανοποιηθούν σε αυτό το διάστημα, θα σταλούν, από Δευτέρα 22/8.
toggle
X
0
    0
    Kαλάθι
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα